MRF Turinio bankas MRF Turinio bankas
Prisijungti
Pagrindinis
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Žiūrėti visus Video Audio Tekstas
Privatumo politika DUK
Žiniasklaida tautinių mažumų kalbomis • 2025.06.26 11:24

Aleksejus Ševčiuk. Kaip išgyventi mokytojui dirbtinio intelekto amžiuje

Ryšys su ateitimi
Ryšys su ateitimi

Turinį įkėlė

Aleksejus Ševčiuk. Kaip išgyventi mokytojui dirbtinio intelekto amžiuje
Your browser does not support the audio element.

Šiame epizode Evelina Nikanorova ir skaitmeninio švietimo ekspertas Aleksejus Ševčukas svarsto apie tylią revoliuciją, kuri jau vyksta klasėse.  

Sužinosite:  

— Kaip dirbtinio intelekto asistentai padeda mokytojams mažiau laiko skirti biurokratijai ir daugiau – bendraujant su mokiniais  
  
— Kodėl „skaitmeninis tėvystės vadovas“ nepakeis gyvo pedagogo, bet pakeis jo vaidmenį  
  
— Kokius įgūdžius vaikai turės įgyti pasaulyje, kuriame dirbtinis intelektas rašo rašinius ir sprendžia uždavinius  
  
Reali pavyzdžiai iš Lietuvos mokyklų:  

✓ Kaip Aleksejaus platforma sumažino namų darbų patikrinimo laiką 70 %  
  
✓ Kodėl kai kurie mokytojai iš pradžių baiminosi dirbtinio intelekto, o dabar neįsivaizduoja savo darbo be jo  
  
✓ Kokios „amžinos“ vertybės išliks švietime, nesvarbu, kokios technologijos atsiras  
  
Spoileris: ateitis – ne drausti dirbtinį intelektą, o išmokti jį naudoti protingai.

Autorius: Evelina Nikanorova

Turinio šaltinis

Kopijuoti, platinti ar skelbti šį turinį be autoriaus raštiško sutikimo draudžiama

Panašūs įrašai

2025-07-01

Ukrainiečių menininkė Vera Blansh apie parodą ,,Valkirija"

Ukrainiečių menininkė Vera Blansh apie parodą ,,Valkirija"
2025-07-01

Ukrainietė menininkė Veronika Synenka: kūryba yra atspari – ji išsaugo savo tapatybę, net jei aplinkui viskas keičiasi

Ukrainietė menininkė Veronika Synenka: kūryba yra atspari –  ji išsaugo savo tapatybę, net jei aplinkui viskas keičiasi
2025-06-26

Aleksandras Astermanas. Pagalbininkas, o ne autorius: DI vaidmuo kūryboje ir animacijoje

Aleksandras Astermanas. Pagalbininkas, o ne autorius: DI vaidmuo kūryboje ir animacijoje
2025-06-26

Dmitrijus Nikolaevas: Kada DI taps protingesnis už mus? Pokalbis su testuotoju, kuris tikrina ateitį

Dmitrijus Nikolaevas: Kada DI taps protingesnis už mus? Pokalbis su testuotoju, kuris tikrina ateitį
2025-06-26

Robertas Duchnevičius. Ateities rajonas ir mero klonai. Kas toliau?

Robertas Duchnevičius. Ateities rajonas ir mero klonai. Kas toliau?
Dalintis straipsniu
Aleksejus Ševčiuk. Kaip išgyventi mokytojui dirbtinio intelekto amžiuje